Η επιλογή του πιο ακριβού προγράμματος στον πάροχο φιλοξενίας που μπορείτε να βρείτε λειτουργεί, αλλά συνήθως είναι σπατάλη χρημάτων, εκτός εάν έχετε έναν ιστότοπο που λαμβάνει τεράστια επισκεψιμότητα κάθε μέρα. Στην ιδανική περίπτωση, θα θέλετε να χρησιμοποιήσετε έναν τύπο σχεδίου που ταιριάζει στις συγκεκριμένες ανάγκες και τον προϋπολογισμό σας. Εάν δεν χρειάστηκε ποτέ να εγγραφείτε για φιλοξενία στο παρελθόν, η τεράστια γκάμα των διαθέσιμων υπηρεσιών φιλοξενίας Ιστού μπορεί να είναι τρομακτική.
Γι' αυτό, στις επόμενες ενότητες, θα σας παρουσιάσουμε κάθε μεμονωμένο τύπο προγράμματος που θα βρείτε σε έναν πάροχο φιλοξενίας. Θα μιλήσουμε για το ποιο μπορεί να είναι το καλύτερο για τον ιστότοπό σας, καθώς και για το πόσα μπορείτε να περιμένετε να ξοδέψετε σε λύσεις φιλοξενίας. Οι διαφορές μεταξύ των προγραμμάτων φιλοξενίας ξεπερνούν πολύ το κόστος και το υλικό.
Για παράδειγμα, σε ορισμένες περιπτώσεις, θα βρείτε ολόκληρες υπηρεσίες φιλοξενίας χτισμένες γύρω από συγκεκριμένες πλατφόρμες όπως το WordPress. Έχοντας αυτό κατά νου, ας δούμε τους 7 πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνετε στον πάροχο φιλοξενίας, ώστε να είστε καλά εξοπλισμένοι για να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση.
Ανεξάρτητα από τον τύπο διακομιστή που θα επιλέξετε, φροντίστε να ρωτήσετε τον υποψήφιο πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων αυτές τις 7 ερωτήσεις.
1. Θα με κλείσουν σε συμβόλαιο; Αν ναι, ποιοι είναι οι όροι;
Ορισμένες εταιρείες φιλοξενίας ιστοσελίδων είναι πληρωμές, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να φύγετε ανά πάσα στιγμή. Άλλοι σας κλειδώνουν σε ένα συμβόλαιο με χαμηλό αρχικό επιτόκιο που αυξάνεται σημαντικά όταν έρθει η ώρα να ανανεώσετε τη συμφωνία σας. Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε σε τι εγγράφεστε.
2. Τι είδους υποστήριξη προσφέρετε;
Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τον ιστότοπό σας, πρέπει να μπορείτε να υπολογίζετε στην άμεση βοήθεια οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας. Ρωτήστε τον μελλοντικό πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων εάν προσφέρουν υποστήριξη 24/7, πώς μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτήν (τηλέφωνο, email, ζωντανή συνομιλία, εισιτήριο υποστήριξης) και ποιος είναι ο μέσος χρόνος απόκρισης.
3. Τι είδους ασφάλεια περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα φιλοξενίας;
Ένας καλός πάροχος φιλοξενίας Ιστού θα είναι εξοπλισμένος με ένα ισχυρό τείχος προστασίας, θα έχει τις πιο πρόσφατες εκδόσεις λογισμικού προστασίας από ιούς και θα προσφέρει συνεχή παρακολούθηση, αυτόματες ενημερώσεις και ενημερώσεις κώδικα και εντοπισμό και αφαίρεση κακόβουλου λογισμικού.
4. Πόσο συχνά εκτελείτε αντίγραφα ασφαλείας;
Εάν χάσετε ποτέ δεδομένα στον ιστότοπό σας, θέλετε έναν πάροχο φιλοξενίας που μπορεί να σας βοηθήσει με την ανάκτηση. Αναζητήστε έναν πάροχο φιλοξενίας ιστοτόπων που προσφέρει καθημερινά ασφαλή αντίγραφα ασφαλείας και θα σας βοηθήσει να επαναφέρετε τον ιστότοπό σας από αρχεία αντιγράφων ασφαλείας σε περίπτωση που τα αρχεία του ιστότοπου καταστραφούν ή χαθούν.
5. Ποια είναι η βαθμολογία σας στο χρόνο λειτουργίας;
Προφανώς, θέλετε ο ιστότοπός σας να έχει όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο διακοπής λειτουργίας. Η αξιολόγηση χρόνου λειτουργίας ή η βαθμολογία χρόνου λειτουργίας ενός πάροχο φιλοξενίας Ιστού θα σας δείξει πόσο αξιόπιστος είναι ο διακομιστής. Αναζητήστε αξιολόγηση χρόνου λειτουργίας τουλάχιστον 99,5%.
6. Θα μπορώ να αναβαθμίσω το πρόγραμμα φιλοξενίας μου;
Αν δεν είστε βέβαιοι ότι η επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας θα παραμείνει σε σταθερό επίπεδο, φροντίστε να ελέγξετε ποιες είναι οι επιλογές σας εάν τελικά χρειάζεστε ένα πιο ισχυρό πρόγραμμα φιλοξενίας ιστοσελίδων.
7. Ποιοι είναι οι περιορισμοί ή οι περιορισμοί φιλοξενίας;
Προτού δεσμευτείτε σε έναν πάροχο φιλοξενίας Ιστού, πρέπει να γνωρίζετε τι θα μπορείτε να κάνετε και τι όχι. Ρωτήστε για τυχόν όρια στο πρόγραμμα φιλοξενίας του παρόχου, όπως αριθμός τομέων, μεταφορές αρχείων, χρήση πόρων κ.λ.π.
Για βοήθεια σχετικά με τις ανάγκες σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ, επικοινωνήστε σήμερα με τον πάροχο φιλοξενίας MyIP.