9 λόγοι να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics

Το Google Analytics είναι ένα από τα πιο δημοφιλή λογισμικά ψηφιακής ανάλυσης, σύμφωνα με την εταιρεία web hosting MyIP. Είναι η δωρεάν υπηρεσία ανάλυσης της Google που σας επιτρέπει να αναλύετε σε βάθος λεπτομέρειες σχετικά με τους επισκέπτες στο site σας.

Παρέχει πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να διαμορφώσετε τη στρατηγική επιτυχίας της επιχείρησης σας, δεδομένου ότι στις μέρες μας σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις έχουν διαδικτυακή παρουσία μέσω ιστοσελίδας. Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό για εσάς να μάθετε την εσωτερική δομή του site σας για να δείτε εάν επιτυγχάνει τον σκοπό του ή όχι.

Ανεξάρτητα από το αν είστε site ηλεκτρονικού εμπορίου ή ένα ενημερωτικό blog, σίγουρα θα θέλατε να κατανοήσετε και να μελετήσετε τη συμπεριφορά των επισκεπτών σας για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Παρακάτω αναφέρονται ορισμένοι λόγοι για τους οποίους χρησιμοποιείτε το Google Analytics για να λάβετε καλύτερες πληροφορίες για το site σας και τους επισκέπτες.

1. Είναι δωρεάν

Η Google δεν σας χρεώνει τίποτα για τη χρήση του Google Analytics. Δεν χρειάζεται να πληρώσετε τίποτα για να χρησιμοποιήσετε αυτό το προϊόν. Με αυτούς τους τρόπους μπορείτε να επενδύσετε ένα αξιοπρεπές ποσό προϋπολογισμού σε κάποιους άλλους σημαντικούς τομείς.

Επιπλέον, σας παρέχει σημαντικές πληροφορίες, αριθμούς και στατιστικά στοιχεία που χρειάζεστε για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση του site σας δωρεάν.

2. Αυτόματη συλλογή δεδομένων

Το Google Analytics διαθέτει μια δυνατότητα που μειώνει την εργασία που απαιτείται για την τοποθέτηση δεδομένων του Google Analytics σε Έγγραφα, Site ή Υπολογιστικά φύλλα Google. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας στο Google Analytics και να αντιγράψετε ένα απλό κομμάτι κώδικα στον site σας.

Αυτό θα επιτρέψει στο Google Analytics να αρχίσει να συλλέγει δεδομένα από το site σας αυτόματα και να φτιάχνει αναφορές.

Το Google Analytics κάνει όλη τη δουλειά για εσάς. Μπορείτε ακόμη και να έχετε πρόσβαση στις αναφορές σας αμέσως χωρίς καμία καθυστέρηση. Αυτή η δυνατότητα του Google Analytics όχι μόνο εξοικονομεί την προσπάθεια εργασίας σας, αλλά σας δίνει επίσης άμεση πρόσβαση στις αναφορές. Με αυτό, μπορείτε σύντομα να εφαρμόσετε στρατηγικές για την καλύτερη απόδοση της ιστοσελίδας σας.

3. Μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες αναφορές

Μια προσαρμοσμένη αναφορά είναι μια αναφορά που δημιουργείτε εσείς. Στο Google Analytics, μπορείτε να επιλέξετε μία από τις πολλές αναφορές που δημιουργεί η Google ή ακόμη και να δημιουργήσετε τη δική σας προσαρμοσμένη αναφορά.

Μπορείτε να επιλέξετε τις διαστάσεις και τις μετρήσεις και να αποφασίσετε πώς θα εμφανίζονται.

4.Εύκολη προσαρμογή σε άλλα εργαλεία και πλατφόρμες

Το Google Analytics διαθέτει έναν καθαρό και εύκολα χρησιμοποιήσιμο πίνακα ελέγχου, όπως όλες οι άλλες υπηρεσίες της Google.

Δεν περιορίζεστε στη χρήση μόνο στην επιφάνεια εργασίας σας. Μπορείτε να κάνετε λήψη της εφαρμογής στο Google Play store στο smartphone ή το tablet σας διατηρώντας όλες τις ίδιες λειτουργίες.

Το Google Analytics μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί με το Google AdWords, συνδυάζοντας βασικά δύο εργαλεία που συνεργάζονται παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες που θα βοηθήσουν στην επιτυχία των καμπανιών σας στο AdWords.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics με όλες τις συσκευές σας για να εφαρμόσετε εύκολα δεδομένα και σε άλλα γνωστά προϊόντα Google.

5. Δυνατότητα μέτρησης εσωτερικής αναζήτησης στο site

Το Google Analytics αποκαλύπτει τι αναζητούν οι πιθανοί πελάτες αφού φτάσουν στο site σας. Αποκαλύπτει επίσης την περιοχή των ευκαιριών ανάπτυξης, αποκαλύπτοντας τις καταστάσεις όπου η συγκεκριμένη κατάσταση μπορεί να είναι ασαφής ή να λείπει στο site σας.

Ευτυχώς, το Google Analytics σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε τις εσωτερικές αναζητήσεις του site με λίγη προσαρμογή.

Με αυτήν τη δυνατότητα, μπορείτε να έχετε καλύτερες πληροφορίες για το τι αναζητούν οι χρήστες στο site σας. Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές ή προσθήκες ανάλογα για να βελτιώσετε την απόδοση του site σας. Μπορείτε περαιτέρω να κάνετε αποτελεσματικές αλλαγές στην πλοήγηση στον site και στις προσφορές προϊόντων/υπηρεσιών.

6. Για να κατανοήσετε γιατί οι επισκέπτες φεύγουν από το site σας

Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι μια από τις πιο σημαντικές μετρήσεις που αναφέρεται στο ποσοστό των επισκεπτών που εγκαταλείπουν το site σας αφού το επισκεφθούν μόνο μία σελίδα. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά σημαντικό να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο αυτό το ποσοστό.

Πολλές επιχειρήσεις παρακολουθούν τεράστια επισκεψιμότητα αλλά όχι επαρκείς μετατροπές. Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες έρχονται στο site σας αλλά δεν βρίσκουν αυτό που ψάχνουν...

Ο λόγος για ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης μπορεί να είναι ότι το site σας δεν έχει βελτιστοποιηθεί σωστά ή ίσως η σελίδα σας δεν είναι αρκετά ελκυστική. Επομένως, με τη λεπτομερή αναφορά για το ποσοστό εγκατάλειψης, μπορείτε να βρείτε τρόπους και μέσα για να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης του site σας.

7. Να γνωρίζετε την ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα, τη συσκευή και την τοποθεσία του κοινού σας

Με το Google Analytics, μπορείτε να ανακαλύψετε πολύτιμα δεδομένα σχετικά με το κοινό σας για να προσδιορίσετε ποια κανάλια οδηγούν το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας στο site σας.

Ηλικία

Είναι ένας από τους καλύτερους δείκτες για το πού ξοδεύει το κοινό σας τον περισσότερο χρόνο του. Η γνώση της μέσης ηλικίας του κοινού του site σας μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε ανάλογα τον site σας.

Φύλο

Η μεταβλητή του φύλου σάς βοηθά να προσδιορίσετε το κοινό σας. Το φύλο του κοινού παίζει σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί και αλληλεπιδρά στο διαδίκτυο.

Ενδιαφέροντα

Με το Google Analytics, μπορείτε να κατανοήσετε πολύ καλά τα ενδιαφέροντα του κοινού σας και να βελτιστοποιήσετε το site σας σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα του.

Συσκευή

Το Google Analytics σάς παρέχει επίσης προβολές για το είδος της συσκευής που χρησιμοποιούν. Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να βοηθήσετε το site σας να αποκρίνεται καλύτερα σε διάφορες συσκευές. Όχι μόνο αυτό, με το Google Analytics, μπορείτε επίσης να έχετε μια άποψη για το είδος του smartphone ή του tablet που χρησιμοποιεί το κοινό σας.

Τοποθεσία

Η γνώση της προέλευσης των πελατών σας βοηθά να διαμορφώσετε στρατηγικές μάρκετινγκ σύμφωνα με τη φυσική τοποθεσία των πιθανών πελατών σας.

Η δυνατότητα γεωγραφικής τοποθεσίας του Google Analytics όχι μόνο σάς επιτρέπει να γνωρίζετε τη χώρα από την οποία προέρχονται οι επισκέπτες σας, αλλά και την πόλη από την οποία βρίσκονται, ακόμη και τη γλώσσα που χρησιμοποιούν.

8. Για να κατανοήσετε σε ποια social media να στοχεύσετε

Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες.

Με το Google Analytics, έχετε πρόσβαση για να δείτε ποιες πλατφόρμες οδηγούν επισκέπτες στο website σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να επιλέξετε την καλύτερη πλατφόρμα για να διαφημιστείτε στους πελάτες σας.

Εάν βλέπετε το μεγαλύτερο μέρος της αφοσίωσης των πελατών σας στο Facebook, αλλά ένα σημαντικό ποσό επισκεψιμότητας από το Twitter, τότε σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα, θα πρέπει να ορίσετε περισσότερο προϋπολογισμό για το Facebook και συγκριτικά μικρότερο προϋπολογισμό στο Twitter για να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες στο site σας.

9. Για να καταλάβετε τι είδους περιεχόμενο πρέπει να γράψετε

Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και αν δημιουργηθεί σωστά μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε πολύ περισσότερη επισκεψιμότητα και πιθανούς επισκέπτες και να βοηθήσει την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης.

Πολλές επιχειρήσεις δημιουργούν blogs και σελίδες με συχνές ερωτήσεις. Το περιεχόμενο που είναι σχετικό και κατανοητό είναι σημαντικό για την εμπειρία του χρήστη.

Το Google Analytics σας βοηθά να παρακολουθείτε όλο το περιεχόμενο που λαμβάνει προβολές και κοινοποιεί. Με αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να βελτιώσετε τα ιστολόγια με τις κορυφαίες προβολές, ώστε να προσελκύουν τους πελάτες με πιο παραγωγικό τρόπο.

Το Google Analytics δημιουργεί μια ανάλυση των προβολών σελίδας που λαμβάνει κάθε ανάρτηση ιστολογίου σας. Μπορείτε να δουλέψετε ξανά στο blog σας με την καλύτερη απόδοση για να δημιουργήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα.