Πώς να δημιουργήσετε μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B

σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B

Είστε B2B brand; Χρειάζεστε μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B; Τότε ξέρετε ότι είναι πιο δύσκολο για μια εταιρεία B2B να αποκτήσετε νέους πελάτες για διάφορους λόγους. Πρώτον, η διοχέτευση πωλήσεων είναι μεγαλύτερη και πιο περίπλοκη. Δεύτερον, οι υπηρεσίες σας είναι συνήθως πιο ακριβές, επομένως συχνά τα συμβόλαια ξεφεύγουν στα μισά του δρόμου, όπως ένα ψάρι από το αγκίστρι.

Ανεξάρτητα από αυτό, να θυμάστε ότι η υπηρεσία ιστότοπου B2B είναι το κύριο εργαλείο πωλήσεών σας όπως για εμάς η παροχή web hosting. Επομένως, δώστε τη μέγιστη προσοχή στη σελίδα υπηρεσίας του ιστότοπού σας B2B.

Δεν είναι εύκολο να δημιουργήσετε μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B μόνοι σας, αλλά είναι εύκολο να λάβετε βοήθεια από προγραμματιστές του Paramarketing.org.

Εάν δεν έχετε ήδη φτιάξει ένα, θα πρέπει να το φτιάξετε αφού διαβάσετε το άρθρο μας. Εάν έχετε ήδη ένα, τότε ελέγξτε ότι πληροί όλες τις απαιτήσεις της λίστας ελέγχου μας.

Τι είναι μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B;

Η σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B είναι όπου οι δυνητικοί πελάτες βρίσκουν την απάντηση στην ερώτηση:

Τι κάνουν και είναι κατάλληλα για εμάς ως συνεργάτες;

Συγκεκριμένα, μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B είναι μια σελίδα που μεταφέρει ξεκάθαρα, ελκυστικά και πλήρως τις υπηρεσίες που παρέχετε και τα οφέλη της συνεργασίας μαζί σας.

Πρέπει να τους πείσει να αρχίσουν να συνεργάζονται μαζί σας και όχι με τους ανταγωνιστές σας και να φέρουν τους πιθανούς πελάτες στο κάτω μέρος της διοχέτευσης πωλήσεων, ώστε να υπογράψουν συμφωνία συνεργασίας.

Πώς δημιουργείτε μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B;

Πριν σας πούμε πώς να δημιουργήσετε μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B, θα θέλαμε να σημειώσουμε. Η σελίδα υπηρεσίας B2B θα πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη και να προσφέρει μια καλή εμπειρία χρήστη.

Θα σας δείξουμε πώς να δημιουργήσετε μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B που πραγματοποιεί μετατροπές. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να τηρείτε μια σαφή λίστα με τα απαιτούμενα στοιχεία, επειδή ο αριθμός των πελατών που θα λάβετε θα εξαρτηθεί από το πόσο σαφής και πλήρης είναι.

Τι πρέπει να έχει μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B;

Εκτός από τα γενικά στοιχεία οποιουδήποτε τύπου σελίδας, όπως το υποσέλιδο και η κεφαλίδα, υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά σε μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B τα οποία σας προσκαλούμε να λάβετε υπόψη.

1. Σύντομος και ακριβής τίτλος

Ο τίτλος πρέπει να είναι περιγραφικός, ώστε να είναι σαφές σε όλους τι κάνετε. Ανεξάρτητα από το πού προέρχονται οι χρήστες, ακόμα κι αν έπεσαν κατά λάθος στη σελίδα σας, θα πρέπει να γνωρίζουν πού βρίσκονται και τι μπορούν να βρουν σε αυτήν.

Οι τίτλοι πρέπει να είναι σαφείς, συγκεκριμένοι και να υποστηρίζονται από γεγονότα.

Αυτή είναι η πρώτη συνάντηση με ένα άτομο που ρωτάει τι κάνεις για τα προς το ζην. Δεν λέτε, “μεγαλώνω τη νέα γενιά”, επιμείνετε στο “Είμαι δάσκαλος”.

2. Βελτιστοποίηση σελίδας με λέξεις-κλειδιά

Πώς μπορούν να σας βρουν εάν δεν χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά;

Για να εμφανιστείτε σε ερωτήματα αναζήτησης, εστιάστε στις προβλεπόμενες φράσεις-κλειδιά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αναζήτηση σας. Τότε ακόμα και όσοι δεν γνωρίζουν την επωνυμία σας θα μπουν στη σελίδα σας.

Επομένως, μην διστάσετε — χρησιμοποιήστε τις συμβουλές μας για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης για να λάβετε περισσότερα αποτελέσματα.

Συμπεριλάβετε KW σε διευθύνσεις URL, τίτλους, κεφαλίδες και το ίδιο το κείμενο περιγραφής της υπηρεσίας. Είναι σημαντικό να μην το χάσετε αυτό, όπως κάνουν πολλοί ιδιοκτήτες ιστότοπων.

3. Απαντήστε σε συχνές ερωτήσεις

Προσθέστε μια ενότητα με απαντήσεις στις πιο δημοφιλείς ερωτήσεις πωλήσεων. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε επιπλέον τηλεφωνικές κλήσεις.

Όσο λιγότερες ερωτήσεις απομένουν στο κεφάλι των υποψήφιων πελατών σας, τόσο πιο πιθανό είναι να γίνουν συνεργάτες σας.

Οι καλύτερες σελίδες υπηρεσιών δεν αφήνουν τους χρήστες με ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες σας, απλώς ανοίγουν το δρόμο στους επισκέπτες να υπογράψουν μια συμφωνία.

Εάν ο ιστότοπος βρίσκεται στη MyIP, τότε μπορείτε να προσθέσετε μια ενότητα “Συχνές ερωτήσεις” με τη λειτουργική μονάδα πεδίου Συχνές ερωτήσεις.

4. Οπτική αυθεντικότητα

Για να αναγνωρίζεται γρήγορα η σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B από όλους, φροντίστε την οπτική της αξιοπιστία, ώστε οι χρήστες να δώσουν προσοχή.

  • Δημιουργήστε ένα συναρπαστικό λογότυπο και προσθέστε το στην κορυφή της σελίδας
  • Δώστε στιγμιότυπα οθόνης και φωτογραφίες των βραβείων σας ως επιβεβαίωση της ποιότητάς σας
  • Πείτε στους επισκέπτες για συνεργασίες και εμφανίστε κριτικές από προηγούμενους πελάτες

Αυτά είναι τα στοιχεία για τα οποία ενδιαφέρονται περισσότερο οι πιθανοί συνεργάτες B2B και θα αποτελέσουν τη βάση μιας σχέσης εμπιστοσύνης.

5. Καθαρή οπτική ιεραρχία

Θα πρέπει επίσης να έχετε κατά νου την οπτική ιεραρχία. Έχετε τον απόλυτο έλεγχο των ματιών των επισκεπτών και στο πού πρέπει να κοιτάξουν μετά.

Κάντε τους να φαίνονται ομαλά από το ένα στοιχείο στο άλλο. Το κείμενο, το χρώμα, τα διάφορα μεγέθη γραμματοσειράς, η τοποθέτηση και ο λευκός χώρος θα σας βοηθήσουν.

Η οπτική ιεραρχία θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι οτιδήποτε προσθέτετε στη σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B διαβάζεται και κατανοείται.

6. Συνεπακόλουθες υποκεφαλίδες

Οι πελάτες σας θα αποφασίσουν να διαβάσουν τις πληροφορίες ή απλώς να τις περιηγηθούν βάσει των υποκεφαλαίων σας.

Οι δευτερεύουσες επικεφαλίδες σε μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B θα πρέπει να περιγράφουν τι θα συζητηθεί στην επόμενη παράγραφο.

Εάν τα διατυπώσετε τυχαία, τότε το αποτέλεσμα θα είναι μετατροπή i0%. Φροντίστε να γράφετε ποιοτικούς υποτίτλους.

7. Σύντομες και περιγραφικές παράγραφοι

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το κείμενό σας πρέπει να έχει σύντομες παραγράφους (συνιστώνται όχι περισσότερες από τέσσερις προτάσεις) σε μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B.

Το να προσελκύσετε την προσοχή των χρηστών είναι δύσκολο, αλλά φανταστείτε τι θα σκεφτούν όταν δουν ένα μεγάλο σωρό κειμένου που δεν είναι χωρισμένο σε παραγράφους.

Δομήστε και συντομεύστε τις παραγράφους σας, καθώς διαβάζονται μόνο σύντομες παράγραφοι.

8. Πραγματικές μαρτυρίες από πελάτες

Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει και δεν θα αντικαταστήσει τις ειλικρινείς κριτικές της B2B εταιρείας σας από προηγούμενους πελάτες.

Δημοσιεύστε κριτικές σε διάφορες μορφές:

  • βίντεο
  • κείμενο
  • ήχου
  • ή ένα μείγμα

Αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να πλαστογραφηθεί – έχει αντίκτυπο γιατί είναι ειλικρινής απόδειξη. Αυτός είναι ο λόγος που οι άνθρωποι αγαπούν, εμπιστεύονται και αναζητούν μια ενότητα με κριτικές σχετικά με την υπηρεσία σας.

9. Οπτικοποίηση όλων όσων λέτε

Οι εικόνες, τα γραφικά, τα λογότυπα, τα διαγράμματα και τα γραφήματα είναι πιο ελκυστικά για τη μετάδοση πληροφοριών παρά μόνο το κείμενο.

Χρησιμοποιήστε αυτά τα γραφικά για να συμπληρώσετε το κείμενό σας. Θέλετε να μοιραστείτε ποια στάδια πρέπει να περάσουν πριν συμφωνήσουν; Δείξτε το οπτικά, αλλά μην ξεχάσετε να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες για SEO.

Προσθέστε μια φωτογραφία της ομάδας σας, ώστε οι υποψήφιοι πελάτες να μπορούν να δουν πραγματικά πρόσωπα. Μπορεί να υποτιμάτε τη δύναμη και τον αντίκτυπο των φωτογραφιών σας, αλλά είναι απίστευτα χρήσιμες.

Το οπτικό στοιχείο σε μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B τραβά πρώτα την προσοχή και μετά το κείμενο. Βοηθά να προσελκύσετε τους επισκέπτες σας.

10. Αριθμητικά αποτελέσματα απόδοσης

Εάν οι πελάτες σας δεν θέλουν να γράφουν κριτικές, υπάρχει ένας άλλος τρόπος για να επιβεβαιώσετε την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία της εταιρείας σας – δώστε δεδομένα και στατιστικά στοιχεία.

  • Πείτε στους επισκέπτες πόσα χρόνια εργάζεστε
  • Πόσα έργα έχουν ολοκληρωθεί
  • Με πόσες εταιρείες έχετε συνεργαστεί
  • Πόσοι από αυτούς έμειναν ικανοποιημένοι μετά τη συνεργασία μαζί σας
  • Πόσα μέλη της ομάδας έχετε

Χωρίς συγκεκριμένους αριθμούς, οι πληροφορίες σας θα μπορούσαν να περιγράφουν μια σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B οποιασδήποτε εταιρείας.

11. Τελική παρότρυνση για δράση

Η σελίδα υπηρεσίας του ιστότοπού σας πρέπει να τελειώνει με μια συναρπαστική παρότρυνση για δράση. Αυτό είναι που τελικά ωθεί τον επισκέπτη του ιστότοπου να γίνει κύριος.

Χωρίς CTA, η σελίδα σας είναι ημιτελής. Είναι σαν να τερματίζεις ένα τηλεφώνημα πριν καν πεις αντίο.

Η διατύπωση της μεγάλης έκκλησης για δράση δεν είναι γενική αλλά συγκεκριμένη — το «επικοινωνήστε μαζί μας» δεν είναι αρκετά καλό.

Δεν χρειάζεται να τα βάλετε όλα σε μία σελίδα υπηρεσίας ιστότοπου B2B, θα πρέπει να επιλέξετε αυτό που είναι πιο σημαντικό και να το προσθέσετε στο σχέδιο.

Δείτε περισσότερα για τον ιστότοπό σας:

Scroll to Top