fbpx
χρήσιμες ιστοσελίδες

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ

Xρήσιμες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο

 

Η ολοένα αυξανόμενη ανάγκη για παρουσία στο διαδίκτυο μας οδηγεί στη δημιουργία ενός επαγγελματικού ιστότοπου online. Η δημιουργία της μιας ιστοσελίδας είναι ένα από τα πρώτα και πιο βασικά βήματα για την “οικοδόμηση” μιας ολοκληρωμένης διαδικτυακής παρουσίας για την επιχείρησή σας.

Παρόλα αυτά, η δημιουργία μιας ιστοσελίδας δεν εξασφαλίζει αυτόματα την επισκεψιμότητα που θέλουμε και δεν εγγυάται επισκέπτες – πιθανούς πελάτες σε αυτή.

Το σωστά δομημένο περιεχόμενο και η παροχή θετικής εμπειρίας χρήστη είναι τα βασικά σημεία που πρέπει να επενδύσετε για να κερδίσετε πρώτα την προσοχή και έπειτα το ενδιαφέρον των επισκεπτών ώστε να μετατραπούν από μελλοντικούς αγοραστές σε πιστούς πελάτες.

Ο χρήστης βλέπει τον ιστότοπό σας σε μόλις 0,05 δευτερόλεπτα!

Ποια στοιχεία θα κάνουν την ιστοσελίδα σας “ελκυστική” και θα εξασφαλίσουν υψηλή απόδοση;

 

Διαβάσετε φαινομενικά απλές, αλλά εξαιρετικές πρακτικές συμβουλές για να δημιουργήσετε χρήσιμες ιστοσελίδες.

Συμβουλές για τη δημιουργία ενός χρήσιμου ιστότοπου

 

Σε μια εποχή που “ο χρόνος είναι χρήμα“, το αποδεδειγμένο ότι οι χρήστες δεν θα περιμένουν τη δική σας ιστοσελίδα να “φορτώσει“, αν είναι πολύ αργή… Απλά, θα προχωρήσουν στην επόμενη! Σύμφωνα με τα στατιστικά των κορυφαίων στο SEO marketing το 40% των επισκεπτών θα εγκαταλείψει έναν ιστότοπο αν χρειαστούν περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα για να ανοίξει η σελίδα που τους ενδιαφέρει.

Ελέγξτε τον χρόνο φόρτωσης του ιστότοπού σας

 

  • Μην έχετε περιττά στοιχεία στο μενού.
  • Οι τίτλοι συνδέσμων στο μενού πρέπει να είναι απλοί, σαφείς και περιγραφικοί.
  • Το λογότυπο της εταιρείας σας θα πρέπει να οδηγεί στην αρχική σελίδα του ιστότοπου σας.

Κανείς δεν σπαταλάει τον χρόνο του για έναν ιστότοπο που δεν θα δώσει εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες που αναζητά.

Δώστε προσοχή στα παρακάτω, αν θέλετε ο ιστότοπός σας να συγκαταλέγεστε στις χρήσιμες ιστοσελίδες:

 

  • Οι πληροφορίες που δίνετε μέσα από τον ιστότοπό σας θα πρέπει να είναι χρήσιμες και σχετικές με τα ερωτήματα των χρηστών.
  • Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να παρέχει εύκολα και γρήγορα στους χρήστες τις πληροφορίες που αναζητούν.
  • Το περιεχόμενο (content is king) θα πρέπει να ανανεώνεται σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής.

Οι τάσεις στο περιεχόμενο των ιστοτόπων αλλάζουν, σχεδόν όπως οι αλλαγές της μόδας κάθε σεζόν! Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο είναι εξαιρετικά σημαντικό να παρακολουθείτε τις εξελίξεις, ώστε να μπορείτε να είστε σίγουροι ότι ο ιστότοπός σας συμβαδίζει σε πληροφορίες κάθε φορά και να συγκαταλέγεται στις χρήσιμες ιστοσελίδες!

Ζούμε σε μια εποχή που η τεχνολογία πλέον έχει εισχωρήσει στη ζωή όλων μας. Η εξέλιξη αυτή έχει αλλάξει τα δεδομένα και πλέον οι απαιτήσεις έχουν διαφοροποιηθεί. Αυτό ισχύει και για τις πληροφορίες που τείνουν σιγά-σιγά κι αυτές να συμβαδίζουν με τη σύγχρονη εποχή που επιτάσσει τη ψηφιοποίηση του υλικού. Ο κόσμος αναζητά “οπτικό περιεχόμενο“.

Μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε βίντεο και φωτογραφίες στην αρχική σελίδα του ιστότοπού σας, στις περιγραφές προϊόντων σας ή όπου αλλού μπορεί να φανεί χρήσιμο. Κάντε μια συνολική αξιολόγηση του οπτικού περιεχομένου του ιστότοπού σας, και φροντίστε να δώσετε στους επισκέπτες σας να δουν αυτό που αναζητούν και θέλουν.

Επισκεφτείτε χρήσιμες ιστοσελίδες

 

Είναι γεγονός πως υπάρχουν εκατομμύρια ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, ειδήσεις, εκπαίδευση, αθλητισμό και πολλά υπηρεσίες. Ωστόσο, αν και το Διαδίκτυο είναι μια ανεξάντλητη πηγή ενημέρωσης και μόρφωσης υπάρχουν κάποιες ιστοσελίδες οι οποίες είναι χρήσιμες για πολλούς.

Όταν μιλάμε για χρήσιμες ιστοσελίδες αναφερόμαστε σε ιστοσελίδες που έχουν ποιότητα, δηλαδή έχουν μοναδικό περιεχόμενο και υψηλό domain authority στις μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης προσμετράν όλους τους συνδέσμους που δείχνουν προς ένα site με βάση τα κριτήρια της σχετικότητας και της σημαντικότητας.

Ένας άλλος παράγοντας SEO που είναι πολύ σημαντικός και ωστόσο λίγοι λαμβάνουν υπόψη είναι ο αριθμός των domain name και των ιστοσελίδων που συνδέονται με μια ιστοσελίδα.

Όσο μεγαλύτερος είναι αυτός ο αριθμός και όσο μεγαλύτερη η διασπορά, τόσο καλύτερα γιατί η ιστοσελίδα ανεβαίνει στις μηχανές αναζήτησης ταχύτερα και έχει πολύ μεγαλύτερη ορατότητα συγκριτικά με τις ανταγωνιστικές ιστοσελίδες.

Σχετικά με τα domain names μετράνε περισσότερο αυτά που έχουνε υψηλό domain authority. Τέτοια domain names είναι αυτά των Πανεπιστημίων σε καταλήξεις .ac.uk, .edu, οι κυβερνητικοί φορείς σε καταλήξεις .gov, gov.gr και όλες οι ιστοσελίδες που λαμβάνονται σοβαρά υπόψη από τη Google.

Διαβάστε περισσότερα εδώ:

Scroll to Top