9 σημάδια ότι ο ιστότοπος χρειάζεται επανασχεδιασμό

9 σημάδια ότι ο ιστότοπος χρειάζεται επανασχεδιασμό

9 σημάδια ότι ο ιστότοπος χρειάζεται επανασχεδιασμό

Ο ιστότοπος είναι η επαγγελματική κάρτα ολόκληρης της επιχείρησής σας.

Ο μη ελκυστικός σχεδιασμός, ο ιστότοπος που δεν ανταποκρίνεται, οι απαρχαιωμένες λειτουργίες και η κακή συνολική απόδοση ΔΕΝ εμπνέουν εμπιστοσύνη ούτε στους πελάτες σας ούτε στη μηχανή αναζήτησης, και τα δύο θα επιλέξουν τους ανταγωνιστές σας.

Υπάρχουν πολλά σημάδια που δείχνουν ότι ο ιστότοπός σας χρειάζεται επανασχεδιασμό. Εδώ στο blog της MyIP, θα βρείτε μια επιλογή από τα πιο σχετικά και σημαντικά.

Ο επανασχεδιασμός του ιστότοπού σας βοηθά να αλλάξετε εν μέρει ή πλήρως τη σχεδίαση του ιστότοπού σας, βελτιώνοντας έτσι τη συνολική απόδοση και τη χρηστικότητα του ιστότοπού σας.

Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας, επικοινωνήστε με την εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων μας.

Τι είναι ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας;

Ο επανασχεδιασμός ιστότοπου είναι μια διαδικασία ενημέρωσης του backend (του κώδικα) και του frontend (της εμφάνισης του ιστότοπού σας) του ιστότοπού σας αλλάζοντας τα ακόλουθα πράγματα:

  • ενημέρωση διατάξεων
  • βελτίωση της πλοήγησης
  • ενημέρωση περιεχομένου
  • δημιουργία φιλικού σχεδιασμού για κινητά
  • αλλαγές στο branding
  • επισκευή προτύπων ιστοτόπων
  • βελτιωμένη σχεδίαση UX
  • αλλαγή παρόχου φιλοξενίας ιστοσελίδας

Απαιτείται επανασχεδιασμός ιστότοπου προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία χρήστη στον ιστότοπό σας, να επιτευχθεί υψηλότερο ποσοστό μετατροπών, να εκσυγχρονιστεί και να επεκταθεί το εύρος επιρροής σας.

Πότε και γιατί πρέπει να επανασχεδιάζετε έναν ιστότοπο;

Θα πρέπει να επανασχεδιάσετε τον ιστότοπο ώστε να ανταποκρίνεται τουλάχιστον στις νέες απαιτήσεις των αλγορίθμων της Google.

Χρειάζεστε έναν επανασχεδιασμό ιστότοπου εάν:

  • Χάνετε τις μετατροπές
  • Το επίπεδο των πωλήσεών σας αρχίζει να πέφτει
  • Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας φαίνεται ξεπερασμένος
  • Η πλοήγηση στον ιστότοπο προκαλεί σύγχυση
  • Λανσάρετε ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία
  • Θέλετε να προσθέσετε περισσότερη λειτουργικότητα

Εάν τουλάχιστον ένα από τα στοιχεία που αναφέρονται ισχύει για την επιχείρησή σας, ο ιστότοπος χρειάζεται επανασχεδιασμό και η επιχείρησή σας χρειάζεται αλλαγή επωνυμίας. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για επανασχεδιασμό ανάλογα με τα προβλήματα της επιχείρησής σας.

Πόσες ώρες χρειάζονται για τον επανασχεδιασμό μιας ιστοσελίδας;

Εξαρτάται. Καμία επαγγελματική εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων δεν μπορεί να σας πει την ακριβή διάρκεια — όλα εξαρτώνται από το μέγεθος του ιστότοπού σας, την τρέχουσα κατάστασή του και την ποσότητα εργασίας που θα θέλατε να κάνετε.

Για παράδειγμα, θέλετε μια σχεδίαση ιστότοπου βασισμένη σε πρότυπα ή ένα μοναδικό σχέδιο με πλούσια λειτουργικότητα; Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση επηρεάζει τον χρόνο που χρειάζεται για να επανασχεδιαστεί ο ιστότοπος.

Η διάρκεια του επανασχεδιασμού του ιστότοπού σας μπορεί να διαρκέσει αρκετές ημέρες ή αρκετούς μήνες. Για να μάθετε το ακριβές ποσό που απαιτείται για τον επανασχεδιασμό του ιστότοπού σας, επικοινωνήστε με τους σχεδιαστές.

1. Μείωση πωλήσεων

Η μείωση των εσόδων είναι το κορυφαίο σημάδι ότι ο ιστότοπος χρειάζεται επανασχεδιασμό. Όπως δείχνει η έρευνα, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων υποτιμούν πολύ τον αντίκτυπο του σχεδιασμού στις πωλήσεις.

Ο ιστότοπος πρέπει να είναι ελκυστικός, φιλικός προς το χρήστη και εύκολος στην πλοήγηση. Θα αυξήσει το ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Όλοι έχουν προϊόντα υψηλής ποιότητας, αλλά μπορεί να μην έχουν μια ελκυστική τοποθεσία.

2. Κακή ασφάλεια και απόδοση

Κανένας λογικός χρήστης δεν θα διακινδυνεύσει την ασφάλεια των δεδομένων του για να αγοράσει κάτι από εσάς, εάν ο ιστότοπος είναι επικίνδυνος — θα μεταβεί σε άλλον ασφαλή ιστότοπο.

Το ίδιο ισχύει και για την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας. Σήμερα συνιστάται η φόρτωση του ιστότοπού σας να μην υπερβαίνει το 1,5 δευτερόλεπτο. Όσο μεγαλύτερος είναι ο χρόνος αναμονής, τόσο λιγότερους πελάτες έχετε.

Η Google θα μειώσει επίσης τις ταξινομήσεις αναζήτησης για έναν ιστότοπο που δεν διαθέτει πιστοποίηση HTTPS και έχει κακή απόδοση.

3. Σχεδιασμός που δεν ανταποκρίνεται

Ο αριθμός των χρηστών κινητής τηλεφωνίας αυξάνεται καθημερινά. Η ύπαρξη ιστότοπου μόνο για χρήστες Η/Υ είναι αναποτελεσματική.

Εάν ο ιστότοπος δεν είναι φιλικός προς κινητά, τότε δεν μπορείτε να παρέχετε μια φιλική προς τον χρήστη εμπειρία και να είστε ανταγωνιστικοί. Εάν δεν έχετε μια responsive ιστοσελίδα, τότε ήρθε η ώρα να επανασχεδιάσετε την ιστοσελίδα σας.

4. Δύσκολη πλοήγηση

Η μπερδεμένη πλοήγηση στον ιστότοπό σας θα συμβάλει μόνο σε αύξηση των ποσοστών εγκατάλειψης και κακή φήμη για την επωνυμία σας.

Αυτό δείχνει ότι ο ιστότοπος χρειάζεται επανασχεδιασμό. Ένα καλό μενού πλοήγησης δίνει στους πιθανούς αγοραστές γρήγορη πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται.

5. Κακό SEO & Ενημέρωση ιστότοπου

Χωρίς να ενημερώνετε συνεχώς τον ιστότοπό σας, δεν θα μπορείτε να επιτύχετε καλά αποτελέσματα.

Χωρίς να ενημερώνετε συνεχώς τον ιστότοπό σας, θα γίνει παλιομοδίτικο και άσχετο, επηρεάζοντας την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

6. Αποσύνδεση επωνυμίας

Η έλλειψη ενός σταθερού στυλ επωνυμίας στον ιστότοπό σας μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους επισκέπτες του ιστότοπού σας.

Βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες στον ιστότοπο της επιχείρησής σας έχουν το ίδιο στυλ και αντικατοπτρίζουν πλήρως την περιοχή στην οποία εργάζεστε.

Η ύπαρξη ενός σταθερού ιστότοπου επωνυμίας δημιουργεί μια αίσθηση άνεσης και εμπιστοσύνης μεταξύ των πιθανών πελατών.

7. Λειτουργικότητα παλιάς τοποθεσίας

Η παλιά και κακή λειτουργικότητα του ιστότοπου είναι ένα από τα πρώτα σημάδια που ο ιστότοπος χρειάζεται επανασχεδιασμό.

Η επιχείρησή σας συνεχώς αυξάνεται, αλλάζει και αναπτύσσεται. Ο ιστότοπος πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες του χρήστη σας και να έχει ισχυρές και νέες λειτουργίες.

Η προσθήκη νέας λειτουργικότητας αυτοματοποιεί πολλές διαδικασίες και δείχνει ότι είστε μια σύγχρονη εταιρεία που γνωρίζει τις τελευταίες τάσεις στο σχεδιασμό ιστοσελίδων.

8. Οι ανταγωνιστές σας είναι καλύτεροι από εσάς

Αν δείτε ότι οι ανταγωνιστές σας είναι καλύτεροι από εσάς και έχουν καλύτερο ιστότοπο, τότε αυτό είναι ένα σοβαρό σημάδι ότι ο ιστότοπος χρειάζεται επανασχεδιασμό.

Ο ανταγωνισμός είναι καλό πράγμα καθώς σε ενθαρρύνει να γίνεσαι καλύτερος και να εξελιχθείς.

Αναλύστε τους ανταγωνιστές σας — εάν ο ιστότοπός τους είναι πιο ελκυστικός από τον δικό σας και είναι πιο εύκολο να πλοηγηθείτε, τότε θα πρέπει να αναλάβετε δράση.

9. Χαμηλά ποσοστά μετατροπής

Δημιουργήσατε τον ιστότοπό σας για να συλλάβετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες, σωστά; Ο ιστότοπος εκπληρώνει το σκοπό του όταν φέρνει υψηλές μετατροπές.

Ωστόσο, εάν ο δικό σας ιστότοπος είναι παλιός και δεν περιέχει τα απαραίτητα στοιχεία, δεν θα υπάρξουν πολλές μετατροπές. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος διαθέτει καθαρά κουμπιά παρότρυνσης για δράση.

Τα χαμηλά ποσοστά μετατροπών είναι ένα σημάδι ότι χρειάζεστε έναν επανασχεδιασμό ιστότοπου.

Extra Bonus Tip: Πολύπλοκη διαδικασία ενημέρωσης περιεχομένου

Ο ιστότοπος δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς περιεχόμενο.

Ωστόσο, η προσθήκη περιεχομένου εξακολουθεί να είναι εφιάλτης για πολλούς ιδιοκτήτες και διαχειριστές τοποθεσιών. Εάν αυτό σας φαίνεται γνωστό, τότε ήρθε η ώρα να αλλάξετε το CMS.

Μόλις προσθέσετε περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, τότε το SEO θα βελτιωθεί. Επανασχεδιάστε την ιστοσελίδα σας για να παρέχετε περισσότερες ευκαιρίες για την ανάπτυξη και την προώθηση της επιχείρησής σας.

Πόσο κοστίζει ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας;

Ένας επανασχεδιασμός ιστότοπου θα σας κοστίσει από μερικές εκατοντάδες δολάρια έως αρκετές χιλιάδες. Το κόστος ποικίλλει ανάλογα με το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μην εμπιστεύεστε τα ποσά που βρίσκετε στο Διαδίκτυο — είναι ανακριβή. Είναι αδύνατο να ονομάσουμε το κόστος ενός επανασχεδιασμού ενός ιστότοπου χωρίς να γνωρίζουμε για τον εν λόγω ιστότοπο, τις προσδοκίες των ιδιοκτητών και πόση δουλειά πρέπει να γίνει.

Μην φοβάστε να επικοινωνήσετε με μια εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων και να κάνετε έναν δωρεάν έλεγχο. Μόνο έτσι μπορείτε να μάθετε το συγκεκριμένο κόστος του επανασχεδιασμού της ιστοσελίδας σας.

Οι κορυφαίοι παράγοντες που διαμορφώνουν το κόστος επανασχεδιασμού σας:

  • Η εμπειρία ενός γραφείου σχεδιασμού ιστοσελίδων
  • Το μέγεθος της ιστοσελίδας σας
  • Το design που θέλετε
  • Η λειτουργικότητα που επιθυμείτε
  • Οι ενσωματώσεις με σύστημα τρίτων
  • Η δημιουργία responsive design

Είναι καιρός να επανασχεδιάσεις τον ιστότοπό σου;

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά σημάδια που ο ιστότοπός σας χρειάζεται επανασχεδιασμό. Αλλά αν παρατηρήσετε κάποιο από αυτά, τότε χρειάζεστε έναν επανασχεδιασμό ιστότοπου.

Σε τελική ανάλυση, ο ιστότοπος είναι σαν το σώμα σας — σας ενημερώνει εάν κάτι δεν πάει καλά.

Ακούστε προσεκτικά τον ιστότοπό σας, καθώς οποιοδήποτε από τα παραπάνω σημάδια υποδηλώνει ότι ο ιστότοπος χρειάζεται επανασχεδιασμό.

Οι επαγγελματίες σχεδιαστές ιστοσελίδων Paramarketing.gr έχουν μεγάλη εμπειρία σε αυτό και θα χαρούν να σας βοηθήσουν.

Δείτε περισσότερα για τον ιστότοπό σας:

Scroll to Top