fbpx

5 βήματα πώς να αλλάξετε πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων

πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων

5 βήματα πώς να αλλάξετε πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων

 

Για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο και να έχετε πρόσβαση στον ιστότοπό σας στο διαδίκτυο, πρέπει να επιλέξετε έναν διακομιστή στον οποίο θα βρίσκεται. Οι διακομιστές παρέχονται από εταιρείες φιλοξενίας ιστοσελίδων – web hosting – και, εάν αρχίσατε να ενδιαφέρεστε για αυτόν τον τομέα πρόσφατα, τότε ο παρακάτω οδηγός θα σας βοηθήσει.

Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πρώτα τι είναι πραγματικά η φιλοξενία ιστοσελίδων, γιατί είναι σημαντική και τι πρέπει να αναζητήσετε στον πάροχο φιλοξενίας σας. Εάν δεν ξέρετε κάποιες βασικές λεπτομέρειες, τότε υπάρχει πιθανότητα να μην λάβετε την καλύτερη προσφορά, ούτε το καλύτερο πακέτο.

Ευτυχώς, αυτό δεν είναι το τέλος του κόσμου. Οι άνθρωποι αλλάζουν συνεχώς πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων, για διάφορους λόγους. Ορισμένοι είναι απλά δυσαρεστημένοι με την ταχύτητα ή την ποιότητα των συστημάτων διανομής δικτύου περιεχομένου. Άλλοι βρίσκουν την ίδια ποιότητα υπηρεσιών σε χαμηλότερη τιμή ή με πιο βολικούς όρους πληρωμής.

Εάν βρεθείτε σε αυτήν την κατάσταση, τότε είναι μια καλή στιγμή να αναζητήσετε μια καλύτερη εταιρεία φιλοξενίας ιστοσελίδων. Ωστόσο, η μεταφορά του ιστότοπού σας μπορεί να φαίνεται περίπλοκη εργασία. Αυτός ο οδηγός θα εξηγήσει την ορολογία, τα ζητήματα και τις διαδικασίες, με οδηγίες βήμα προς βήμα, ώστε να μπορείτε να προχωρήσετε με σιγουριά.

Η μεταφορά του ιστότοπού σας σε διαφορετικό διακομιστή μπορεί να γίνει σε 5 βήματα.

1. Βρείτε έναν νέο πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων

 

Αφιερώστε χρόνο για να ερευνήσετε πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων πριν επιλέξετε μια νέα υπηρεσία. Πηγαίνετε σε διαδικτυακές κριτικές και σχόλια πελατών, δείτε τι είδους προσφορές προσφέρουν άλλοι πάροχοι φιλοξενίας ιστοσελίδων, τα συστήματα τιμολόγησης τους, οι διαμορφώσεις διακομιστών, το SSL κ.λ.π.

Μόλις βρείτε έναν κατάλληλο νέο πάροχο, σκεφτείτε ότι, κάποια στιγμή στο μέλλον, μπορεί να αποφασίσετε να αλλάξετε και από αυτήν την υπηρεσία φιλοξενίας. Για το λόγο αυτό, συνιστάται να καταχωρίσετε τον τομέα σας – domains – σε τρίτο πάροχο, καθώς με αυτόν τον τρόπο, κάθε φορά που αλλάζετε κεντρικούς υπολογιστές ιστού, ο τομέας σας δεν θα επηρεαστεί.

Ο προτεινόμενος πάροχος φιλοξενίας ιστοσελίδων, η MyIP, προσφέρει μια ειδική προσφορά για τους επισκέπτες μας που περιλαμβάνει ΔΩΡΕΑΝ domain name. Εάν δεν σας αρέσουν οι υπηρεσίες τους, προσφέρουν εγγύηση επιστροφής χρημάτων 30 ημερών.

2. Εντοπίστε και κατεβάστε τον ιστότοπό σας

 

Το επόμενο βήμα είναι να βρείτε πού έχει αποθηκεύσει τον ιστότοπό σας ο προηγούμενος κεντρικός υπολογιστής σας. Επιπλέον, ο ιστότοπός σας ενδέχεται να χρησιμοποιεί περισσότερες βάσεις δεδομένων, οπότε θα πρέπει να δείτε εάν είναι εφικτό να λάβετε και εφεδρικούς φακέλους αυτών.

Μόλις βρείτε τα αρχεία, κατεβάστε τα στην επιφάνεια εργασίας σας, ώστε να είστε έτοιμοι να τα δώσετε στον επόμενο πάροχο φιλοξενίας σας.

3. Εξαγάγετε τη βάση δεδομένων του ιστότοπού σας

 

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, εάν ο ιστότοπός σας χρησιμοποιεί πρόσθετες βάσεις δεδομένων για σκοπούς όπως η αποθήκευση δεδομένων επισκεπτών ή η διαχείριση φορμών, θα πρέπει να τις αποκτήσετε και να τις εξάγετε. Η διαδικασία μπορεί να διαφέρει, ανάλογα με τη βάση δεδομένων, οπότε είναι καλύτερο να επεξεργαστείτε αυτές τις λεπτομέρειες με τον προηγούμενο πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων σας. Ο πάροχος φιλοξενίας ιστοσελίδων προσφέρει συνήθως το phpMyAdmin ως εργαλείο για τον χειρισμό τόσο εξαγωγής όσο και εισαγωγής βάσεων δεδομένων ιστότοπου.

Εάν χρησιμοποιείτε το cPanel hosting (το οποίο πιθανότατα χρησιμοποιείτε), η εξαγωγή μιας βάσης δεδομένων δεν είναι τόσο περίπλοκη εργασία. Θα χρησιμοποιήσετε το phpMyAdmin που είναι εγγενές μέρος κάθε cPanel. Μην αφήνετε τα περίεργα ονόματα, αρχεία και βάσεις δεδομένων να σας αποθαρρύνουν, ακόμα κι αν δεν καταλαβαίνετε τα πάντα, θα πρέπει να είστε σε θέση να το κάνετε μόνοι σας.

4. Ανεβάστε τον ιστότοπό σας και εισαγάγετε τη βάση δεδομένων σας

 

Όπως και με την εξαγωγή, θα πρέπει να επεξεργαστείτε τις λεπτομέρειες με τον κεντρικό υπολογιστή σας. Σε περίπτωση που έχετε εξάγει τη βάση δεδομένων σας σε ένα SQL, στη συνέχεια μέσω phpMyAdmin, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το MySQL για να εισαγάγετε τον ιστότοπό σας στον νέο λογαριασμό φιλοξενίας σας. Δεν είναι πραγματικά τόσο περίπλοκο, ανεξάρτητα από τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται και είναι συνήθως κάτι που κάνουν οι πάροχοι φιλοξενίας ιστοσελίδων από μόνοι τους.

Όταν χρησιμοποιείτε έναν στατικό ιστότοπο (τον οποίο οι άνθρωποι συνήθως χρησιμοποιούν σήμερα μόνο όταν έχουν μια απλή σελίδα προορισμού για να επιδείξουν την επιχείρησή τους), η ρύθμιση των πάντων σε έναν νέο κεντρικό υπολογιστή είναι τόσο εύκολη όσο η μεταφόρτωση αρχείων. Σε ένα από τα προηγούμενα βήματα, σας είπαμε ότι πρέπει να κάνετε λήψη όλων των αρχείων από τον προηγούμενο κεντρικό υπολογιστή σας. Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει απλώς να ανεβάσετε αυτά τα αρχεία στο φάκελο public_html του νέου σας λογαριασμού MyIP και μπορείτε να επιλέξετε μία από τις δύο απλές επιλογές για να ανεβάσετε τα νέα αρχεία.

5. Δοκιμάστε τον ιστότοπό σας

 

Μόλις ολοκληρωθεί η μεταφορά και εισαχθούν οι βάσεις δεδομένων, μπορείτε να δοκιμάσετε τον ιστότοπό σας. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε μια προσωρινή διεύθυνση URL. Αυτό σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση στον ιστότοπό σας ακόμη και όταν το όνομα τομέα σας δεν δείχνει τον νέο διακομιστή.

Για να βρείτε την προσωρινή σας διεύθυνση URL, συνδεθείτε στον πίνακα διαχείρισης του λογαριασμού σας. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο “Τεχνικές λεπτομέρειες λογαριασμού“. Μόλις μπείτε, θα πρέπει να υπάρχει μια ενότητα που ονομάζεται Temp. URL, με το προσωρινό σας URL να εμφανίζεται δίπλα του. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι απλώς να επισκεφθείτε αυτήν τη διεύθυνση URL και να ελέγξετε τον ιστότοπό σας.

 

Αλλαγή του email σας

 

Και πάλι, η αλλαγή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι κάτι που οι άνθρωποι συχνά παραβλέπουν. Μόλις ολοκληρωθεί η μετεγκατάσταση στον νέο πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων, υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τρόποι μεταφοράς του e-mail σας.

  1. Εάν το email σας φιλοξενείται σε καταχωρητή τομέα, μπορείτε εύκολα να το μετακινήσετε. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να αλλάξετε την εγγραφή (@) και να την εκχωρήσετε στη διεύθυνση IP του νέου κεντρικού υπολογιστή, η οποία συνήθως βρίσκεται στην πύλη πελατών του νέου σας κεντρικού υπολογιστή
  2. Εάν οι λογαριασμοί email σας φιλοξενούνται από τρίτο μέρος, πρέπει να κάνετε τα εξής. Βεβαιωθείτε ότι οι εγγραφές MX, καθώς και άλλες σχετικές εγγραφές που ζητούνται από τον πάροχο υπηρεσιών email σας, ενημερώνονται στο νέο DNS. Λαμβάνοντας υπόψη ότι μετακινείτε το DNS σε νέο πάροχο, είναι σημαντικό να μετακινήσετε και αυτά τα αρχεία. Φυσικά, εάν δεν μετακινείτε το DNS, τότε το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ακολουθήσετε το βήμα 1.
  3. Εάν οι λογαριασμοί email σας φιλοξενούνται με τον προηγούμενο πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων, μπορείτε να δημιουργήσετε ξανά τον υπάρχοντα λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόλις κάνετε τη μετάβαση στον νέο πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων. Θα πρέπει επίσης να διαμορφώσετε τον νέο σας αντιπρόσωπο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Εάν χρειάζεστε μια πιο λεπτομερή εξήγηση για το πώς να ολοκληρώσετε αυτό το βήμα, καλέστε μας στο 215 215 472.

Πιθανότητα κατεστραμμένης βάσης δεδομένων

 

Τέλος, ενδέχεται τα δεδομένα σας να καταστραφούν κατά τη μεταφορά. Δεν υπάρχει λόγος πανικού και υπάρχουν πολλές λύσεις σε αυτό το πρόβλημα, αλλά όλα εξαρτώνται από την ίδια την πλατφόρμα. Δεδομένου ότι η πιο κοινή πλατφόρμα είναι το WordPress, θα συζητήσουμε μερικές πιθανές λύσεις για τη βάση δεδομένων αυτής της πλατφόρμας.

Εάν η βάση δεδομένων του WordPress είναι κατεστραμμένη, μπορείτε να δοκιμάσετε ξανά τη μεταφορά, αλλά πρέπει πρώτα να απενεργοποιήσετε όλα τα πρόσθετα. Εάν αυτό λειτουργεί, απλώς ενεργοποιήστε ξανά τις προσθήκες όταν εισαχθεί ολόκληρος ο ιστότοπος. Δυστυχώς, αυτό δεν θα είναι μια βιώσιμη λύση εάν δεν μπορείτε να έχετε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου, οπότε ίσως χρειαστεί να δοκιμάσετε μερικές από τις ακόλουθες επιλογές:

  • Ανεβάστε ξανά τη βάση δεδομένων και γράψτε την στην παλιά.
  • Προσπαθήστε να προσδιορίσετε την ακριβή τοποθεσία του σφάλματος διαφθοράς και απλώς ανεβάστε ξανά το συγκεκριμένο αρχείο από τον παλιό σας ιστότοπο.
  • Ανοίξτε το αρχείο για να βεβαιωθείτε ότι δείχνει προς τον νέο διακομιστή.

Πώς να επιδιορθώσετε μια κατεστραμμένη βάση δεδομένων WordPress

 

Μερικές φορές, η εξαγωγή και η εισαγωγή μιας βάσης δεδομένων δεν θα είναι τόσο ομαλή όσο θέλετε. Αλλά πριν χάσετε το μυαλό σας για αυτό, μπορείτε ακόμα να δοκιμάσετε μερικά κόλπα για να το επιδιορθώσετε.

  • Συνδεθείτε στο cPanel σας
  • Ανοίξτε το PhpMyAdmin
  • Επιλέξτε τη βάση δεδομένων από το αριστερό μενού
  • Επιλέξτε Βάση δεδομένων για επισκευή

Αφού επιλέξετε την βάση δεδομένων, θα πρέπει να ελέγξετε αν έχετε τη σωστή. Μια βάση δεδομένων WordPress έχει όλους τους πίνακες με ετικέτα wp_

  • Επιλέξτε το κουμπί “Έλεγχος όλων” στο κάτω μέρος της οθόνης για να επιλέξετε όλους τους πίνακες από τη βάση δεδομένων
  • Επισκευή βάσης δεδομένων
  • Επιλέξτε την επιλογή “Επισκευή πίνακα”
  • Επιλογή επισκευής βάσης δεδομένων

Αυτό είναι το μόνο που μπορείτε να κάνετε εδώ. Μετά τη διαδικασία επισκευής, θα πρέπει να δείτε ένα μήνυμα που επιβεβαιώνει ότι η βάση δεδομένων επιδιορθώθηκε με επιτυχία. Εάν εξακολουθείτε να μην έχετε καταφέρει να επιδιορθώσετε τη βάση δεδομένων, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα ακόμη πράγμα και αυτό είναι η τροποποίηση ενός αρχείου wp-config.php.

  • Ανοίξτε το FileZilla και συνδεθείτε στον διακομιστή FTP
  • Εντοπίστε το αρχείο wp-config.php
  • WP Config
  • Κατεβάστε το στον υπολογιστή σας
  • Τροποποιήστε το αρχείο ανοίγοντάς το σε πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου
  • Στο τέλος του αρχείου, εισαγάγετε αυτό: define (‘WP_ALLOW_REPAIR’, true)?
  • Ορισμός επισκευής WP Config
  • Αποθηκεύστε το τροποποιημένο αρχείο wp-config.php και ανεβάστε το ξανά στον διακομιστή μέσω FileZilla και αντικαταστήστε το αρχείο
  • Ανοίξτε το πρόγραμμα περιήγησής σας και μεταβείτε στη διεύθυνση http://yoursite.com/wp-admin/maint/repair.php
  • Κάντε κλικ στο κουμπί “Επισκευή βάσης δεδομένων”

Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία επισκευής, θα δείτε μηνύματα κατάστασης σχετικά με τους πίνακες στη βάση δεδομένων, ώστε να μπορείτε να προσδιορίσετε εάν κάτι έχει καταστραφεί. Επίσης, θα μπορείτε να δείτε το ακόλουθο μήνυμα: «Οι επισκευές ολοκληρώθηκαν. Καταργήστε την ακόλουθη γραμμή από το wp-config.php για να αποφύγετε τη χρήση αυτής της σελίδας από μη εξουσιοδοτημένους χρήστες. Define («WP_ALLOW_REPAIR», true); »

Έτσι, μην ξεχάσετε να επιστρέψετε στο αρχείο, να αφαιρέσετε τη γραμμή που προσθέσατε και να την αποθηκεύσετε ξανά.

Σε περίπτωση που καμία από αυτές τις προσεγγίσεις δεν λειτουργήσει, θα πρέπει να βρείτε κάποιον που είναι ειδικευμένος στην κωδικοποίηση για να ξεκινήσει τη διαδικασία επισκευής της βάσης δεδομένων WordPress.

Αφήστε την ομάδα υποστήριξης MyIP να διαχειριστεί τη μεταφορά στον νέο πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων

 

Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να κάνετε μόνοι σας ολόκληρη τη μεταφορά στον νέο πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων ή απλά δεν έχετε χρόνο να δοκιμάσετε τέτοιες τεχνικές που δεν σας ενδιαφέρουν πραγματικά, μπορείτε να αφήσετε τα πάντα στα επιδέξια χέρια των επαγγελματιών της MyIP.

Λοιπόν, ναι, θα πρέπει να πληρώσετε για τη μεταφορά. Αλλά σε αυτή την περίπτωση, θα μπορείτε να χαλαρώσετε, να κάνετε μια βόλτα ή να απολαύσετε τον ήλιο στο δέρμα σας εάν είστε αρκετά τυχεροί να ζείτε κοντά στην παραλία, ενώ η ομάδα υποστήριξης κάνει τα πάντα για εσάς.

Η MyIP μπορεί να μεταφέρει τον ιστότοπο στους διακομιστές της για εσάς. Ναι, η ομάδα υποστήριξης θα φροντίσει για όλα τα αρχεία, τις βάσεις δεδομένων και όλα όσα είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει και να φαίνεται ο ιστότοπός σας με τον ίδιο τρόπο όπως στον παλιό κεντρικό υπολογιστή.

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα σε αυτό είναι ότι δεν υπάρχει κίνδυνος. Εάν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τη μετανάστευση στη MyIP, οι ειδικοί τους γνωρίζουν τι κάνουν. Ακόμα και με αυτό κατά νου, καταλαβαίνουν ότι ο ιστότοπός σας είναι σημαντικός για εσάς, ώστε να εξετάσουν τα πάντα και να βεβαιωθούν ότι είναι πλήρως λειτουργικός, προτού τον αναλάβετε ξανά.

Εάν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τη μετεγκατάσταση στη MyIP, δείτε περισσότερες λεπτομέρειες web hosting.

Η εναλλαγή σε νέο πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων δεν είναι τεράστια ταλαιπωρία. Υπάρχουν μερικά πιθανά προβλήματα, αλλά τίποτα που δεν μπορεί να λυθεί εγκαίρως.

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τον πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων σας, μην διστάσετε να βρείτε άλλο προμηθευτής. Αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει στη διαδικασία με ελάχιστο χρόνο διακοπής και ταλαιπωρίας.

Δείτε περισσότερα για φιλοξενία ιστοσελίδας:

Χρειάζεστε βοήθεια;

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

215-215-4722
.

Support Ticket

Scroll to Top