fbpx

5 Λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε περισσότερα από ένα Domain name

5 λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε περισσότερα από ένα Domain name

5 Λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε περισσότερα από ένα Domain name

 

Εάν διευθύνετε μια επιχείρηση, το να έχετε έναν σταθερό Domain name μπορεί να σημαίνει τη διαφορά μεταξύ αποτυχίας και επιτυχίας και η επιλογή του κύριου τομέα ανώτατου επιπέδου (TLD) είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα. Αλλά όπως τα πατατάκια Lay’s, στοιχηματίζω ότι δεν μπορείτε να έχετε μόνο ένα.

Σε αυτό το άρθρο της Myip, της μοναδικής εταιρείας φιλοξενίας ιστοσελίδων που εμπιστεύονται οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις, θα σας παρουσιάσουμε 5 λόγους που η αγορά πολλαπλών Domain name για την εταιρεία σας μπορεί να αυξήσει την προβολή της επιχείρησής σας και να προστατεύσει την επωνυμία σας από τους ανταγωνιστές.

Και δεν χρειάζεστε πολλούς ιστότοπους για να ξεκινήσετε! Στην πραγματικότητα, υπάρχουν αρκετοί καλοί λόγοι για να αγοράσετε περισσότερα από έναν Domain name για τον κύριο ιστότοπο σας ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα ξοδέψετε κάποια επιπλέον χρήματα εκ των προτέρων. Σε αυτό το άρθρο, θα σας αναλύσουμε ακριβώς γιατί είναι μια πολύ καλή ιδέα να έχετε πολλά Domain name και πώς αυτό μπορεί να επηρεάσει την επιχείρησή σας.

1. Ορθογραφικά λάθη

 

Συμβαίνει όλη την ώρα και σε όλες τις χώρες του κόσμου. Οι άνθρωποι κάνουν λάθη, ειδικά όταν τοποθετούν λέξεις σε χαρτί και διευθύνσεις URL σε προγράμματα περιήγησης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι καλή ιδέα να εξετάσετε το ενδεχόμενο να αποκτήσετε ορισμένες παραλλαγές στον κύριο Domain name σας.

Για παράδειγμα, η Google αγόρασε το Googel.com και το Gooogle.com καθώς αυτά είναι κοινά λάθη που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι όταν πληκτρολογούν στη γραμμή διευθύνσεων του προγράμματος περιήγησης τους.

Όταν επιτρέπετε το ανθρώπινο λάθος συλλέγοντας επιπλέον Domain name, μπορείτε να προσελκύσετε χρήστες που αντιμετωπίζουν ορθογραφικά προβλήματα αντί να τους χάσετε από το κενό στο διαδίκτυο ή χειρότερα, από τον ιστότοπο ενός ανταγωνιστή.

Εάν διαθέτετε ήδη ένα Domain name, αλλά δεν είστε σίγουροι αν πρέπει να αγοράσετε κάποιες παραλλαγές με ορθογραφικά λάθη, τα δεδομένα μπορούν να σας βοηθήσουν!

Μεταβείτε στο Google Search Console , συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Google και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην ιδιοκτησία του ιστότοπου σας. Κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού Επισκεψιμότητα αναζήτησης στα αριστερά και, στη συνέχεια, στο Search Analytics.

Από εδώ, μπορείτε να ελέγξετε τα ερωτήματα αναζήτησης που έχουν χρησιμοποιήσει οι χρήστες για να βρουν τον ιστότοπό σας, καθιστώντας εύκολη τη διατήρηση καρτελών στις οποίες οι όροι αναζήτησης, εάν υπάρχουν, ενδέχεται να είναι ανορθόγραφοι.

Εάν τύχει να βρείτε έναν επαναλαμβανόμενο όρο με ορθογραφικό λάθος που σχετίζεται άμεσα με τον κύριο τομέα σας, ίσως θελήσετε να αγοράσετε αυτό το Domain name και να το ανακατευθύνετε στην κύρια σελίδα προορισμού σας.

2. Πρέπει να προστατέψετε το εμπορικό σήμα σας

 

Η αγορά πολλαπλών Domain name για τον ιστότοπο της επιχείρησής σας μπορεί να είναι μια τεράστια βοήθεια για την προστασία και την ενίσχυση της επωνυμίας σας με μερικούς βασικούς τρόπους.

Αποτρέψτε τους αντιγραφείς

 

Αποτρέψτε τους ανταγωνιστές από το να αρπάξουν έναν παρόμοιο Domain name και να προκαλέσουν σύγχυση στους χρήστες σας. Δεν θέλετε επιχειρηματίες να κατευθύνουν τους πελάτες σας μακριά από εσάς.

Rebrand την επιχείρηση σας

 

Εάν η επιχείρησή σας είχε άλλο όνομα, θα μπορούσε να είναι καλή ιδέα να έχετε Domain τόσο για το παλιό όσο και για το νέο, για να οδηγήσετε τους πελάτες στη σωστή αρχική σελίδα. Το ίδιο ισχύει και αν θέλετε να αλλάξετε το όνομα της επωνυμίας σας.

Αγοράστε έναν νέο Domain name και μόλις ο νέος ιστότοπος δημιουργηθεί και είναι έτοιμος ανακατευθύνετε τον παλιό Domain στον νέο.

Σκεφτείτε τους καταναλωτές

 

Ανάλογα με τα αγαθά ή/και τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή σας, ίσως είναι καλή ιδέα να καταχωρίσετε ένα επιπλέον Domain name που να περιγράφει κατάλληλα τον κλάδο στον οποίο βρίσκεται η επιχείρησή σας.

Και να θυμάστε, οι άνθρωποι μπορεί να μην αναφέρονται πάντα στην επωνυμία σας με το επίσημο όνομα. Εδώ είναι ένα πραγματικό παράδειγμα. Η Coca-Cola είναι ένα επίσημο όνομα εταιρείας και ο επίσημος ιστότοπος της μάρκας είναι Coca-Cola.com.

Αλλά πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αναφέρονται συνήθως στον γίγαντα των αναψυκτικών ως “Coca-Cola”. Γι’ αυτό, αν πληκτρολογήσετε Coke.com στη γραμμή αναζήτησης του προγράμματος περιήγησης σας ανακατευθύνει κατάλληλα.

Η χρήση ειδικά περιγραφικών Domain name διευκολύνει έναν δυνητικό πελάτη να σας βρει και βοηθά στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Κάντε χρήση νέων TLD

 

Κάτι άλλο που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η μετάβαση στο νέο είδος Domain name ανώτατου επιπέδου (TLD). Νέα Domain name ανώτατου επιπέδου (ngTLD) όπως .xyz ή .store μπορούν να παρουσιάσουν μια νέα ευκαιρία για την επιχείρησή σας .

Η αγορά αυτών των τύπων Domain name μπορεί να κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει στα αποτελέσματα αναζήτησης και να τονίσει τον λόγο που σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.

3. Θέλετε να ενισχύσετε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

 

Όπως έχουμε ήδη υποδείξει, το να έχετε περισσότερα από ένα Domain name για την επιχείρησή σας μπορεί να βελτιώσει την κατάταξη της σελίδας σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η αγορά πολλαπλών Domain names για την επιχείρησή σας θα πρέπει να ανακατευθυνθεί στην κύρια σελίδα προορισμού σας χρησιμοποιώντας αυτό που ονομάζεται ανακατεύθυνση 301.

Σύμφωνα με το SEO.com, όταν δημιουργείτε ένα αρχείο Robots.txt και έναν χάρτη ιστότοπου XML, έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να κατατάξουν τον ιστότοπό σας πιο εύκολα, συμπεριλαμβανομένων 301 ανακατευθύνσεων από πολλούς τομείς που έχετε αγοράσει σε έναν μοναδικό προορισμό, διευκολύνει ακόμη περισσότερο τη σωστή κατάταξη του ιστότοπού σας.

Η Google δεν θα σας τιμωρήσει για διπλό περιεχόμενο με αυτήν την ανακατεύθυνση και είναι εύκολο να το εφαρμόσετε μέσω του καταχωρητή Domain name ή του δημιουργού των ιστοτόπων σας.

Όπως και να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας, η ανακατεύθυνση τομέων είναι γενικά μια απλή εργασία. Απλώς αναζητήστε μια επιλογή ανακατεύθυνσης τομέα στη διεπαφή του εργαλείου δημιουργίας του ιστότοπού σας ή επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών.

Μην ξεχνάτε το μάρκετινγκ!

4. Θέλετε να κάνετε προωθήσεις και ειδικές προσφορές

 

Η χρήση πολλών Domain name για διαφημιστικούς σκοπούς μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε “φασαρία” γύρω από την επωνυμία σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας . Απλώς καταχωρείτε ένα νέο Domain name που σχετίζεται με την διαφήμιση σας και δημιουργείτε μια συγκεκριμένη σελίδα προορισμού για την προώθηση.

Ας πούμε ότι η επιχείρησή σας πουλά τραγανά, νόστιμα πατατάκια και ο ιστότοπος της εταιρείας σας είναι TallysChips.gr . Υποθετικά μιλώντας, μόλις βγήκες με ένα ολοκαίνουργιο τσιπ με γεύση wasabi και θέλεις να το προωθήσεις.

Αρχικά, θα δημιουργήσατε μια όμορφη νέα σελίδα προορισμού με εκπληκτικές εικόνες, συναρπαστικό περιεχόμενο για να πείσετε τους αναγνώστες ότι στην πραγματικότητα αυτή είναι μια καλή ιδέα και ένας σύνδεσμος για να παραγγείλετε στο διαδίκτυο.

Στη συνέχεια, θα μπορούσατε να παραλάβετε τον τομέα TallysWasabiChips.gr αντί να χρησιμοποιήσετε το TallysChips.com/wasabi. Γιατί; Επειδή ο νέος τομέας είναι πιο εύκολος στη μνήμη των χρηστών και πιο απλός στη διαφήμιση.

Εάν έχετε ανακατευθυνθεί και αντιπροσωπευτεί σωστά σε πολλαπλούς διαφημιστικούς TLD στο sitemap, οι μηχανές αναζήτησης θα κατατάξουν κατάλληλα αυτούς τους τομείς και ως αποτέλεσμα η κατάταξη της σελίδας σας μπορεί να αυξηθεί.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι εάν αγοράσετε ένα Domain name για μια προσωρινή προώθηση προϊόντος ή υπηρεσίας, αφού ολοκληρωθεί αυτή η προώθηση, θα πρέπει να απενεργοποιήσετε αυτό το Domain, να αποκρύψετε τη σελίδα προορισμού και να ενημερώσετε το sitemap, ώστε να μην κορεστεί η μηχανή αναζήτησης αποτελεσμάτων με ξεπερασμένες σελίδες.

5. Θέλετε να επεκταθείτε σε νέες αγορές

 

Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να σκέφτεστε τη γεωγραφική επέκταση της επιχείρησής σας και η χρήση πολλών Domain name για την επιχείρησή σας μπορούν να βοηθήσουν σε αυτήν την προσπάθεια σας.

Στην πραγματικότητα, εάν διαχειρίζεστε μια διαδικτυακή επιχείρηση που εξυπηρετεί άτομα εκτός της χώρας σας, η επένδυση σε TLD για συγκεκριμένη χώρα είναι απαραίτητη.

Για να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα στο διεθνές SEO, θα χρειαστείτε Domain name άλλων χωρών που οδηγούν στον ιστότοπό σας.

Για παράδειγμα, εάν είστε ιδιοκτήτης ενός διαδικτυακού καταστήματος κεραμικής με έδρα εκτός της Αθήνας, αλλά πουλάτε στην Αμερική και τον Καναδά, το Domain name με επέκταση .com ή .ca, εκτός από τον κύριο τομέα σας, θα σας δώσει ένα μεγάλο πλεονέκτημα.

Μόλις η επέκταση σε διεθνές επίπεδο γίνει ένα σχετικό εγχείρημα για την επιχείρησή σας, η απόκτηση πολλαπλών Domain name με κωδικό χώρας είναι απαραίτητη.

Ωστόσο, δεν χρειάζονται όλοι πολλά Domain name

 

Ενώ η ύπαρξη πολλών τομέων για την επιχείρησή σας μπορεί να είναι επωφελής (προφανώς μόλις σας δώσαμε πέντε επιτακτικούς λόγους), είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν χρειάζονται όλες οι επιχειρήσεις περισσότερους από ένα Domain name.

Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός καταστήματος, τότε ίσως δεν είναι καλή ιδέα να έχετε πολλά Domain name, καθώς δεν θέλετε να μπερδεύετε τους πελάτες σας. Όταν πρόκειται για μικρές επιχειρήσεις με μεμονωμένες τοποθεσίες, ένα απλό και συγκεκριμένο όνομα τομέα είναι ο καλύτερος τρόπος.

Δείτε περισσότερα για την φιλοξενία ιστοσελίδων:

Χρειάζεστε βοήθεια;

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

215-215-4722
.

Support Ticket

Scroll to Top